Publiczna i wschodząca debata na temat krajowego ubezpieczenia zdrowotnego ad

Wykluczyliśmy szereg pytań ankietowych z tej analizy z powodu ich braku specyfiki co do rodzaju proponowanego planu lub jego finansowania. Po drugie, wymagaliśmy, aby wielokrotne ankiety dotyczące tego samego problemu w danym okresie wykazywały spójne wyniki. Na przykład, przeanalizowaliśmy pięć pytań z czterech ankiet przeprowadzonych w latach 1988-1990, które wskazywały, że 61-73 procent Amerykanów opowiada się za jakąś formą krajowego planu opieki zdrowotnej.1, 2, 10, 17 Trzy z tych badań spełniły nasze kryteria opisywania plan finansowany w całości przez rząd. Wskazali oni, że poziom poparcia dla takiego planu wynosił 61 procent w 1988 r., 67 procent w 1989 r. I 66 procent w 1990 r. Pytanie zadane w 1989 r. 10 było identyczne z tym, które zadano w dwóch poprzednich badaniach (1980 i 1982 r.) 8, 9 i dlatego została wybrana do prezentacji na rycinie 1. Nasze trzecie kryterium wymagało, aby dane prezentowane były jako część trendu czasowego, a sformułowanie pytania musi być spójne w danym okresie. Jeżeli, dla celów zwięzłości i terminowości, należy przedstawić tylko jedną miarę danego zagadnienia, podaje się najnowsze dostępne dane w odpowiedzi na zadawane pytania w ciągu wielu lat. Na przykład w ankietach przeprowadzonych zarówno w 1989 r., Jak i 1990 r. Amerykanie nie chcieli poprzeć krajowego planu zdrowotnego, jeśli ograniczyli wybór lekarza (odpowiednio 35 i 30 procent). 1, 10 W wynikach tych uwzględniono jedynie dane z 1990 r. Po czwarte, w większości przypadków wykluczyliśmy wyniki z ankiet z mniej niż 1000 losowo wybranych uczestników. Jedyny wyjątek dotyczył międzynarodowego badania, w którym próbki dla mniej niż 1000 osób były używane w dwóch krajach.18 Wreszcie, wykluczyliśmy wszystkie pytania, które były wyraźnie stronnicze lub mylące w sformułowaniu lub projekcie, w porównaniu z innymi powiązanymi ankietami lub opublikowaną literaturą.
W sumie z kilkuset ankiet, które przeglądaliśmy, tylko 41 spełniało te pięć kryteriów. W przypadku danych przedstawionych na każdym rysunku, wielkości próbek, daty badań i porównania statystyczne są odnotowane w odpowiedniej legendzie.
Interpretując wyniki badań opinii publicznej, należy uznać, że są one przedmiotem błędu w doborze próby. Może to doprowadzić do zebrania nieco innych danych, niż byłoby to możliwe, gdyby przeprowadzono wywiad z całą populacją, mimo że dane te są zwykle ważone zgodnie z wiekiem, płcią i rozkładem rasowym populacji. Rozmiar błędów próbkowania zmniejsza się wraz ze wzrostem liczby osób objętych badaniem. W przypadku badania telefonicznego o wartości 1000, wielkość błędu dla każdego pytania została oszacowana na . 4 procent. Ponadto wskaźniki odpowiedzi na te ankiety nie są zazwyczaj zgłaszane przez organizacje je prowadzące. W związku z tym poglądy niektórych członków populacji mogą być niedoreprezentowane w ustaleniach.
Analiza statystyczna
Rysunek 2. Rysunek 2. Porównanie opinii publicznej w sześciu krajach na temat odpowiedzialności rządu za opiekę medyczną i zmniejszenie różnic w dochodach. Ankiety dotyczące odpowiedzialności za zapewnienie opieki medycznej przeprowadzono w 1985 r. Rozmiary próbek w każdym kraju były następujące: Stany Zjednoczone, 677 uczestników; Wielka Brytania, 1530; Niemcy Zachodnie, 1048; Austria, 987; Włochy, 1580; i Holandia, 1600
[hasła pokrewne: promazyna, lek przeciwmalaryczny, gruźlica prosówkowa ]